PepsiCo

  1. Anasayfa
  2. Şirketimiz
    1. PepsiCo Hakkında
    2. Misyonumuz ve Vizyonumuz
    3. PepsiCo Değerleri ve Felsefesi
    4. PepsiCo Ailesi
    5. Davranış Yasamız
    6. Sesini Duyur
  3. Amaç
    1. Toplumsal Sürdürülebilirlik
    2. Çevresel Sürdürülebilirlik
    3. Yetenek Sürdürülebilirliği
  4. Markalar
    1. Pepsi
    2. Doritos
    3. Lay's
    4. 7UP
    5. Ruffles
    6. Cheetos
    7. Yedigün
    8. Tropicana
    9. Cerezza
    10. Fruko
    11. Gatorade
    12. Rocco
    13. Lipton Ice Tea
  5. Medya
    1. Basın Bültenleri
    2. Medya İletişimi
    3. Bilgi Notları
    4. Multimedia
  6. Kariyer
    1. PepsiCo Türkiye İnsan Kaynakları Fonksiyonu
    2. İşveren Markamız - Olanaklarımız
    3. Neden PepsiCo’da Çalışmalısınız?
    4. İş ve Staj Olanakları
    5. Yurtdışı Deneyimi Olanaklarımız
    6. Bilgilendirme
Search PepsiCo
Share This Page:
More |

Home » Markalar » Fruko

Fruko

Fruko

Türkiye'nin sosyal gazozu 1967 yılında PepsiCo'ya şişeleme hizmeti veren Tamek Gıda tarafından üretilmeye başlanan Fruko Gazoz'un marka hakları, 2002 Mart ayından itibaren PepsiCo International'a devredildi. Halen ilk olarak üretildiği formül ile üretimine devam edilen ve "gazoz" denildiğinde akla ilk gelen marka olan Fruko, Türkiye'de yer aldığı kategoride kendine özgü aromasıyla tüketicilerin beğenisini topluyor.

Fruko Gazoz, 40 yılı aşkın süredir tüketicilere gerçek gazoz tadını sunuyor. "On yüz bin milyon baloncuk" ile tüketicilerin zihinlerinde iz bırakan imajı, reklamları ve tadı ile Fruko, geçmişten bugüne, bugünden geleceğe serinliğini ulaştıran, üç kuşaklık bir dönemin vazgeçilmezleri arasındaki yerini alıyor.