PepsiCo

  1. Anasayfa
  2. Şirketimiz
    1. PepsiCo Hakkında
    2. Misyonumuz ve Vizyonumuz
    3. PepsiCo Değerleri ve Felsefesi
    4. PepsiCo Ailesi
    5. Liderlik Ekibimiz
    6. Davranış Yasamız
    7. Sesini Duyur
  3. Amaç
    1. Toplumsal Sürdürülebilirlik
    2. Çevresel Sürdürülebilirlik
    3. Yetenek Sürdürülebilirliği
  4. Markalar
    1. Pepsi
    2. Doritos
    3. Lay's
    4. 7UP
    5. Ruffles
    6. Cheetos
    7. Yedigün
    8. Aquafina
    9. Cerezza
    10. Fruko
    11. Gatorade
    12. Rocco
    13. Tamek
    14. A La Turca
    15. Lipton Ice Tea
  5. Medya
    1. Basın Bültenleri
    2. Medya İletişimi
    3. Bilgi Notları
    4. Multimedia
  6. Kariyer
Search PepsiCo
Share This Page:
More |

Home » Amaç » Toplumsal Sürdürülebilirlik

Toplumsal Sürdürülebilirlik

Tüm dünyanın insanlarına...
Hem lezzetli hem de yararlı gıda ve içeceklerden oluşan bir portföy sunarak, insanları daha sağlıklı yaşamaya teşvik etmek taahhüdümüzdür.

Hedeflerimiz ve Taahhütlerimiz

Ürünler:

Daha sağlıklı bir beslenmeye katkıda bulunan yararlı malzemelerden yapılmış farklı gıda ve içecek seçeneklerini sunmak.

  • Küresel ürün portföyümüzdeki tam tahıl, meyve, sebze, kuru yemiş, tohum ve az yağlı süt ürünleri miktarını artırmak.
  • 2015’e kadar temel küresel gıda markalarındaki porsiyon başına ortalama sodyum miktarını % 25 düşürmek.
  • 2020’ye kadar temel küresel gıda markalarındaki porsiyon başına ortalama doymuş yağ miktarını % 15 düşürmek.
  • 2020’ye kadar temel küresel gıda markalarındaki porsiyon başına ortalama ilave şeker miktarını % 25 düşürmek.

Pazar:

İnsanları, daha bilgiye dayanan seçimler yapmaya ve daha sağlıklı yaşamaya teşvik etmek.

  • 2012’ye kadar yiyecek ve içecek ambalajlarımızda kalori miktarını ve temel besin değerlerini belirtmek.
  • 12 yaşından küçük çocuklara sadece bilimsel kriterlere dayanan küresel beslenme standartlarımızı yerine getiren ürünlerimizin reklamını yapmak.
  • 2012’ye kadar tüm dünyada ilk ve orta dereceli okullarda tam şekerli meşrubatların doğrudan satışını sona erdirmek.
  • Kalori yönetimi için porsiyon büyüklüğü seçenekleri gibi çözümler sunan yiyecek ve içecek paket çeşitlerini artırmak.

Toplum:

Küresel ve yerel ortaklarla aktif olarak çalışarak küresel beslenme sorunlarını ele almak.

  • Yetersiz hizmet alan ve düşük gelirli topluluklar için daha ekonomik, beslenme bakımından daha anlamlı ürün seçeneklerimizi artırmak üzere ticari ve AR-GE faaliyetlerimize yatırım yapmak.
  • PepsiCo Vakfı’nın ve şirket olarak PepsiCo’nun, daha sağlıklı topluluklar yaratılmasına katkıda bulunma girişimlerini artırmak (buna, diyet ve hareketli yaşamı yaygınlaştırmak da dahildir).
  • İnsan sağlığı, tarım ve çevre hakkındaki politika ve eylemlerimizi entegre ederek, bunların birbirlerini desteklemelerini sağlamak.